niedziela, 15 kwietnia 2012

Dziesięciu Małych Murzynków

Siemka.!

W piątek byłam po szkole na mieście. Szukałam czegoś na prezent dla siostry na 18stkę. Znalazłam kilka pierdół ^^ Ale to pokażę po fakcie :P Tym łażeniem strasznie się zmęczyłam, dlatego brak postu. Wczoraj w sumie nie wiem co robiłam rano ale pod wieczór postanowiłam przeczytać lekturę, którą mam na jutro :) W bibliotece szkolnej nie było jej, w miejskiej też nie, więc musiałam czytać w pdf. Muszę powiedzieć, że jako jedna z niewielu lektur zrobiła na mnie wielkie wrażenie i bardzo mi się podobała. W zasadzie nie wiem czego ma uczyć ta książka no ale ...Aaa..zapomniałabym napisać co to za książka. 'I nie było już nikogo' znana również jako 'Dziesięciu małych murzynków' Agathy Christie. Jeśli ktoś nie czytał a lubi kryminały to polecam. Książka opowiada o 10 osobach, które przyjeżdżają na bezludną wyspę z jedną willą. Zostali zaproszeni przez niejakiego pana Owena, ale nikt nie zna go osobiście i nie wie kim jest. Przybyli zostają oskarżeni o morderstwa, które mieli popełnić w przeszłości ale uniknęli kary. Po kolei zaczynają ginąć w 'rytm' starego wierszyka Dziesięciu małych murzynków... Jak ktoś jest ciekawy jak to wszystko się potoczyło i kto zabijał zachęcam do lektury :) Myślę, że to jest jedna z baardzo nielicznych lektur, które może polubić młodzież, która niechętnie czyta :P

Dzisiaj mama z siostrą pojechały do jej chrzestnego, żeby zaprosić na osiemnastkę, więc w zasadzie nic nie zrobiłam pod ich nieobecność.



Lece spać.! Jutro sprawdzian z matmy.
Pa.!
   xoxo

3 komentarze:

  1. straszna ksiazka i tyle
    no ciekawa tez nie powiem ze nie ! Ale nie radze w nocy czytac(chyba ze ktos sie niczego nie boji albo ma stalowe nerwy ) ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka no.! Czytałam ją cały czas z małą przerwą na obiad.Bite pół godziny ale było warto :) Najlepsza lektura:D M.♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)