wtorek, 27 marca 2012

Zupełnie nie mam weny do bloga. Wielką radość sprawia mi pisanie tutaj, ale mam wrażenie, że tylko w te dobre dni.. Nie chcę, żeby tak było. Chciałabym tak jak wiele blogerek mieć chęci i temat do pisania codziennie. Niestety w moim życiu chyba za wiele się nie dzieje...

Dzisiaj pan z zajęć teatralnych napisał do mnie wiadomość, że szukają dwóch dziewczyn do prowadzenia, zapowiadania wykonawców na imprezie w mojej mieście. Konkursu piosenki. Odpisałam, że chętnie, ale na razie nie dostałam odpowiedzi. Eliminacje są w piątek, więc byłabym zwolniona z lekcji.. Szczerze, to nie chcę opuścić lekcji..mam już tyle zaległości ale jeśli będzie taka możliwość to chcę to poprowadzić. Miejmy nadzieję, że ktoś mnie nie ubiegł.! :)
To by było ciekawe doświadczenie. Trzymajcie za mnie kciuki.! ^^

Pa.!
    xoxo

2 komentarze:

  1. Oby Ci się udało. Fajnie być prowadzącą:)Trzymam kciuki.! :) No i oczywiście za to, żebyś znalazła czas i chęci,żeby pisać więcej postów:) M.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cie do udziału w moim konkursie :)powodzenia..!

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)