sobota, 31 marca 2012

Zmiany.?

Tak jakoś postanowiłam zobaczyć jakby blog wyglądał z tylko jedną kolumną po lewej stronie. No i ogólnie zrobiłam kilka malutkich zmian, może są nawet niezauważalne. Ale ja widzę i podobają mi się. Tylko jeszcze nie jestem przekonana do tej jednej kolumny. Lepiej teraz wygląda blog? Lepiej się czyta jak jest szerszy.? Wyraźcie swoją opinię, bo nie wiem czy tak zostawić czy wrócić do poprzedniego wyglądu. :)

Dziękuję z góry za szczerą opinię. Właśnie.! Piszcie szczerze co mogłabym w wyglądzie bloga jeszcze zmienić, żeby wam było lepiej i przyjemniej czytać. Pamiętajcie, że chcę również krytykę i nie tylko pozytywne komentarze.! :D

A i będę wdzięczna za klikanie w baner po lewej :) Im więcej kliknięć tym lepiej. W swoim czasie dowiecie się o co w tym chodzi :D No albo poczytacie jak klikniecie :)

xoxo

4 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)