niedziela, 25 marca 2012

Urodzinowo.!

Hej.!

Dokładnie 15 lat temu. We wtorek.  W deszczowy wtorek. W urodziny mojej babci. O godzinie 13:05. W Tomaszowie. Właśnie wtedy przyszłam na świat ^^.! Jak to było już dawno temu.! ;D Czuję się staro. Ale mam też takie odczucie rodem jak ze średniowiecza, jakobym była XVII wieczną szlachcianką, która otrzymała nowe przywileje. Hahah :P Udzielają mi się lekcje historii -.- Bo wydaje mi się, że dostałam takie przywileje, które z czasem wejdą w życie.
Napisałabym wcześniej, ale do południa albo oglądałam tv albo pomagałam mamie w kuchni. Potem w trakcie obiadu i oglądania filmu Jack and Jill niespodziewanie przyjechał mój chrzestny ^^ Zupełnie się tego nie spodziewałyśmy z mamą i siostrą.! ;D Właśnie dlatego tak późno jestem tu bo niedawno wybyli :) Wujek sypnął trochę kasą i ciocia dała mi koszulę, pogadaliśmy, pośmialiśmy się, obejrzeliśmy z siostrą i kuzynostwem cały maraton Pingwinów z Madagaskaru, zjedliśmy dwie pizze, wypiliśmy szampana i pojechali :) 26010701011638171010248.jpg

Jeszcze teraz polepszył mi się niewyobrażalnie humor , cieszę się ze szczęścia przyjaciółki ^^ ♥.!

Od jutra do środy mam rekolekcje.! Więc mam wolne ^^ Pójdzie się na godzinkę do kościoła i luz :d Chciałabym wybyć w końcu kiedyś do Piotrkowa.! Ale ciągle nie wychodzą mi te plany.. Martynaa chcę z tobą tam pojechać no.! ^^

Jestem padnięta...chyba zaraz się położę spać.
To lecę.! Paa.! To były udane urodziny.!
    xoxo

14 komentarzy:

  1. "Pojdzie sie na godzinke do kosciola i luz" ?!?! Pff ! A drugie nabozenstwo o 15.00 !! I rekolekcje nie sa po to zeby sie cieszyc ze sie do szkoly nie chodzi tylko po to zeby sie bardziej do Boga przyblizyc i lepiej zrozumiec tajemnice zmartwychwstania !
    PS Wszystkiego najlepszego ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O drugim nabożeństwie mi nic nie wiadomo :) A jeśli chodzi o temat religii to wolę na blogu nie upubliczniać swoich przemyśleń i odczuć jeśli chodzi o tak delikatny temat :)

      Usuń
    2. No to jest drugie o 15 ; ) Zawsze spoki juz nie bede :)

      Usuń
    3. A skąd wiesz, że o 15 u mnie :d Znamy się tak.? :P

      Usuń
  2. boze wyluzuj troche, dobrze ? Dziewczyna sie cieszy tylko, ze bedzie mogla troche odpoczac od szkoly. A w poscie nie ma nic w stylu 'rekolekcje sa niepotrzebne' :) widze, ze niektorzy bardzo lubia byc zlosliwi:) szkoda ze sie nie podpiszesz :)
    A na 15 to spowiedz jest dla jasnosci :)

    Ala Ka. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No bo chodze do tego samego kosciola :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujawnij się to wtedy możemy gadać :)

      Usuń
  4. spóźnione, ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lol...nie m to jak złosliwosc z przymusu...jescze raz najlepszegooo....!!! choc mówiłam to juz 100 razyy..;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy B`Day! Cudowny wiek, bierz z życia co najlepsze! : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego jeszcze raz kochanie.!Ja wiem, też chcę z Tobą pojechać ale na razie trochę brak środków :D Muszę uzbierac. kurczę. Boże , te złosliwosci .!eh.żałosne. tak w ogóle to dobra ja też jestem anonimka ale pewnie już mnie tu wszyscy znają haha:D W ogóle zgadzam
    się z: V I V I D. Cudowny wiek, masz rację;] Pati.!W ogóle musimy sobie zrobić jakis dłuzszy wypad. Muszę się kurka odstresować trochę bo ostatnio wszystko mnie denerwuje.-.- I jestem nie do zniesienia no ale cóż, chyba nadal mnie kochasz nie? Jakie to banalnie niebanalne♥ Kocham Cię mój łyku lemoniady w upalny,letni dzień <3 :D Tajemnicza M. :D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)