poniedziałek, 12 marca 2012

Starocie

Siemka.!

Mam masę roboty w szkole dlatego nie mam mnie tu ostatnio. Niedawno oglądałam swoje stare zdjęcia z telefonu. Sprzed 2 lat ;o . Wtedy miałam taką fazę na robienie zdjęć. Mogłam bo miałam w miarę aparat w telefonie, tzn. lepszy od tego co teraz -.-. Z telefonu bo nie mam nawyku nosić aparatu wszędzie :P I tak pomyślała, że może pokaże wam kilka takich fotek. Uwielbiam wspominać tamten rok. Byłam wtedy w 6 klasie i mam masę cudownych wspomnień z tamtego okresu :D

Dzisiaj już nie mam zbyt dużo czasu więc pierwsze lepsze wstawiam.

Jak mi w takich włosach.? ;>

To zdjęcie mi się strasznie podoba ale tutaj wygląda strasznie niewyraźnie. 






Dobranoc.! 
    xoxo

10 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) M.:*

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie mów...że to tyy....;) NIE POZNAŁAM....
    śliicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :) a do współpracy musisz mieć na początek więcej obserwatorów.. niektórzy mają warunek, że min. 100, więc jeszcze trochę musisz prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja trochę krócej, od grudnia :) noo teraz popularne się dość stały blogi modowe :P

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)