czwartek, 29 marca 2012

Próba

Hej.!

Udało się i będę tą prowadzącą czy kimś tam bo w sumie nie mam pojęcia jaką tam dokładnie będę pełniła rolę :P Za chwile idę się szykować, bo idę na próbę. Mój pan od religii przygotowuje jakieś przedstawienie religijne w kościele i zachorowała jedna dziewczyna i będę mówiła jej rolę :P No długa to ona nie jest ^^ Jedno zdanie ale ja nie gardzę żadną rolą.! :P Dowiedziałam się o tym dzisiaj ale mniejsza :P Występ w sobotę. Nawet mam już strój xd

Jutro idę do MDK-u na 8:40, więc też będę mogła chwilę dłużej pospać ^^ Potem dowiem się jakie będzie moje zadanie :)

Jutro wieczorem mam też zamiar wybrać się na koncert w kawiarni w moim mieście ^^ Jeśli nie uda mi się wyciągnąć, żadnej przyjaciółki pójdę z siostrą :) Jeśli mi pozwoli :D Może ma jakieś wielkie plany, nie wiem :)

Już jestem wyszykowana, poczekałam z publikowaniem posta bo chciałam jakąś świeżą moją fotkę wam pokazać :)

Większość nie widzi w tym swetrze nic ładnego,
ale ja widzę to wewnętrzne piękno, taką iskierkę ^^

Pa.! 
xoxo

8 komentarzy:

  1. super sweterek ;) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Co będziesz prowadzić dokładnie :D ?
    + ladny kolor wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa posty wcześniej o tym pisałam :)
      Będę zapowiadać z jeszcze jedną dziewczyną wykonawców na Tomaszowskiej Wiośnie, czyli konkursie piosenki :D

      Dziękuję :)

      Usuń
  3. to bedziesz w koncu cos robila ? ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. No mówiłam Ci :) I spójrz komentarz wyżej :*

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)