sobota, 3 marca 2012

Po przeglądzie

Siemka.!

Wczoraj występowałam na Regionalnym Przeglądzie Teatrów Amatorskich pod patronatem Teatru im. Stefana Jaracza w Łodzi :) Wróciłam do domu padnięta....dlatego nic nie napisałam. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego, że tam pojechałyśmy. Niewiele pamiętam z samego występu =), ale jak zeszłyśmy ze sceny, poczułam się jak na haju ^^ Scena to mój żywioł, kocham grać. Od wczoraj dzięki temu towarzyszy mi cudowne uczucie ^^ Było kilka wpadek, no ale nie spodziewałyśmy się idealnego spektaklu :P Ale wybrnęłyśmy z tego :) O opinii jury nie będę mówić.  A i jeszcze fajnie było spotkać Gosię :*




Może później coś napiszę. Teraz muszę nadrobić lekcje z czwartku i piątku, bo nie było mnie w szkole ze względu na próby ^^

Pa.!
   xoxo

5 komentarzy:

  1. Zmień dilera kochanie :) Cieszę się , że występ się udał :D Życzę wielu sukcesów no i powodzenia na nastepnych przegladach ! ^^ Twoja tajemnicza M . :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała tak wystąpić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktos mi powie co to znaczy "xoxo" ?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hugs and kisses czyli w wolnym tłumaczeniu, ściskam i całuję :P

      Usuń
  4. oooo.....powodzenia życze w dalszych wystepach!!! ;p

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)