czwartek, 29 marca 2012

Padnięta.

Siemka.!

Właśnie wróciłam. Jestem padnięta.! Okazało się, że jednak ta dziewczyna, której rolę miałam mówić jednak przyszła i będzie grać ...Więc nie będę nic mówić ale i tak wystąpię.! ;p Po próbie poszłam z Natalią do McDonald's :) I po dość przygodnym i zabawnym powrocie do domu od razu doczołgałam się do komputer :) Mam zamiar przejrzeć jeszcze kilka stronek i chyba pójdę spać bo jestem kompletnie zmęczona :)
Właśnie mi się przypomniała nasza rozmowa w Kościele ;O To nie był dobry temat na takie miejsce :P Ale nie będę o tym pisać bo to, aż żałosne o czym rozmawiałyśmy ^^

Agata.! Nie pożegnałam się z tobą.! ;*


Lecę. Papa.!
            xoxo

14 komentarzy:

  1. ;p..ja tez dzis miałam dłuuuugiii dzień...PRZEPRASZAAAMM...jeszcze raz ;( <3 wiesz ze was koocham?? nie gniewajciee siee...ADORACJA TRWAŁA 1,5 GODZINY...-.- i o 13.30 skonczylismy...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewamy się.! Rozumiemy :* Nic się nie stało :P W ogóle jak to się stało, że dopiero w szkole od M. dowiedziałam się o tym, że miałaś przyjść.?! :D

      mnie jutro nie ma :)

      Usuń
  2. hahah..niespodziaaankaa..
    nie no myslałam ze tajemnicza M. ci powie ;**

    <3333....koooocham was

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaa no nie !! :( Ale spk chociaz zobaczymy sie dopiero w sobote :O No tak bedziesz grala, ale kogo ?? ;D :P Aaa teen temaat too wez wgl . spac nie moglam : <

    OdpowiedzUsuń
  4. PATI.! ja Ci powiedzialam przeciez.! Chyba ze esemes nie doszedl :/ Szkoda , źe tak wyszlo z tą rolą :/ Ale,źe jak i gtak będziesz występowala? To super ;) Ej trzymam kciuki za to tamto wiesz : prowadzenie :DPamietaj , źe Cię kocham.Twoja ukochana M.:D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo, ale dobrze że przynajmniej wystapisz :>>Zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. bo w kosciele zawsze jest czas na rozmowy i smiechy chociaz nie wypada;p bardzo fajnego masz bloga,cos czuje,ze bede tu czesciej wraac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Too nie było smieszne :< Wrecz przeciwnie :o

      Usuń
    2. Dokładnie :) Nie miałyśmy powodu do śmiechu :P

      Usuń
  7. uwielbiam KF'c i Magdonald's ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę , że dzionek miałaś udany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę do Mc'Donalda !! :D
    + Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)