czwartek, 22 marca 2012

Luz

Hey.! 

Dzisiaj jestem już padnięta po całym tygodniu. Na szczęście jutro nie mam 2 lekcji dlatego idę godzinę później i kończę godzinę wcześniej ^^ co się równa czterem lekcjom z czego dwie to wf :P  Bardzo chciałabym częściej tu pisać ale chcę podciągnąć się w nauce więc  niestety muszę tu rzadziej zaglądać :P Jestem zmęczona więc krótka notka. Obiecałam, że pokażę wam filmiki, który montowała moja siostra, więc macie  =)

Ehh..coś mi się nie chce dodać filmik tutaj więc daję linka :P


No jutro może dodam coś konkretniejszego :) 

Bye.! 
  xoxo

15 komentarzy:

  1. Ja tak samo padnieta jestem masakra ;p milego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak koniec tygodnia każdy nie ma siły... dobrze ze jutro piątek ;) miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże film jest po prostu genialny.!;) A no i bardzo cieszę się z tego, ze po tak ciężkim czwartku mamy wreszcie chwilę wytchnienia -.- ;] M.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na jutrzejszy post! : )) Też mam dość na dziś. : ) W pewnym momencie myślałam,że już piątek..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super filmik. Czekam na jutrzejszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostawiłaś już u mnie adres maila w konkursie?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny filmik :)

    ja na szczęście nie jestem zmęczona po całym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam dość tego tygodnia .. -.-'
    Ale na szczęście już mamy weekend : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę podciągnąć się w nauce.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny filmik.....
    <3
    Spełnienia Marzeń!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za komentarz. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I adore your blog! Would you like to follow each other on Blogger/GFC and like on Facebook? :)

    -Minna
    Missingsparkles.com
    Facebook

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)