niedziela, 18 marca 2012

Krajobrazy

Znalazłam galerię pt. najpiękniejsze krajobrazy świata. Jak najbardziej się zgadzam :P

thumbs najpiekniejsze krajobrazy 001 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 002 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 007 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 008 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 012 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 009 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 013 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 014 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 017 Najpiękniejsze krajobrazy światathumbs najpiekniejsze krajobrazy 019 Najpiękniejsze krajobrazy świata

Jak zwykle za dużo ich dodałam :P Ale nie potrafię wybrać kilku z tak pięknej galerii ^^  tu źródło :)

No to pa.! 
    xoxo

11 komentarzy:

  1. Tylko ja nie wiem czemu nie dodałas najnajładniejszego krajobrazu naszego KOCHANEGO MIASTA TOMASZOWA <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dodałam zdjęcia z konkretnej galerii :P

      Usuń
    2. Eeeee. to nie zmienia faktu '-,- :P:P:P

      Usuń
    3. To jak będę miała czas przejdę się po Tomaszowie i cyknę jakieś fotki :P Chociaż nie mam do tego sprzętu odpowiedniego xD i talentu :)

      Usuń
  2. uwielbiam krajobrazy piekne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne krajobrazy :) ukochana tajemnicza M. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, jak piękne.
    Chce tam wszędzie być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahahha to byl sarkazm ale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no spoko :P i tak miałam coś takiego w planach :D

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)