poniedziałek, 19 marca 2012

Kolejny kiepski dzień

Bonjour.!

Dzisiaj miałam znowu zł dzień. Nie wiem co się ze mną dzieje...ostatnio jadę na samych złych ocenach...To mnie strasznie dobija bo nauka jest dla mnie dosyć ważna. Może to jest spowodowane ciągłym myśleniem o dwóch panach pt. A. i P. .... no ale to już odrębna historia, której tu nie będę opowiadać. Teraz już mi lepiej ale to nie zmienia faktu, że jutro jest niemiecki, a ja nic nie umiem i nie napisałam na niego wypracowania. Ja nie potrafię pisać po niemiecku -.-
Nie ważne.

Jakoś nie mam czasu ostatnio na robienie sobie i w ogóle zdjęć. Ale jakieś mi się uchowało z wypadu do McDonald's z Martyną i Anią :)


Mi się bardzo podoba ^^ choć to światło mnie dobija :)


Może jeszcze tu zajrzę ale nie obiecuję :P

Pa.!
   xoxo


15 komentarzy:

  1. O M G ! Szwabski ist fujjjjjj !!!
    Mmm A i P a któż to ?? ;>
    Ja nie wiem czy zdam w tym roku ;D nieźle się opuściłam w nauce :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabyś wiedzieć :P niestety nie dowiesz się :) a tym bardziej tu, bo mogą to przeczytać nieodpowiednie osoby :)

      Usuń
  2. Fajne zdjęcie ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chodzi o to, że mam olewać i się nie przejmować, bo oceny w LO są nie ważne, ale mi np. z angielskiego kiepsko idzie bo mam nauczycielkę, która nic nie tłumaczy a nieźle 'kosi'..

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie dobrze z ocenami:) Z doświadczenia wiem, ze kiedys zawsze jest lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo.....moje słodziaakiii...;*** <3 <3
    A i P???? a któż to, noszący moje inicjały?? haahha

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze wypady.♥ :D Kochająca, zawsze pamiętająca tajemnicza M .♥

    OdpowiedzUsuń
  7. POZYTYWNIE !
    podoba mi się twoje tło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mi też jest ciężko zmobilizować się do nauki, a teraz przy coraz cieplejszych dniach będzie tylko gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale sliczne:* na fb z tym zdjeciem :D! Ala

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)