czwartek, 8 marca 2012

Dzień kobiet

Siemka.!

Ja tylko na chwilkę złożyć życzonka kobitkom póki jeszcze jest 8 marca ^^ Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, miłości, pogody ducha i pozytywnej energii :P



Szybciutki post ponieważ jestem zajęta rozpowszechnianiem akcji, którą organizujemy z koleżankami w ramach projektu edukacyjnego. A, że znalazłam akcję 'Znaczek' na blogu Maćka Musiała to postanowiłyśmy wcielić ją w życie w naszej szkole. Niestety trochę za późno się za to wzięłyśmy i przede wszystkim za późno pomyślałyśmy. Dopiero dzisiaj zaczęłyśmy rozpowiadać o tym na Facebooku itp. a znaczki pocztowe trzeba zbierać do jutra -.- ehh..mam nadzieję, że jeszcze nam doniosą na jutro. Albo chociaż jakby dali po to 1,55 zł.. ^^ Dobra nie ważne. :P

Z okazji Dnia Kobiet chłopcy dawali nam prezenty. Mi uchowała się śliczna niebiesko-żółta bransoletka ^^

Kończę..bo trzeba jeszcze kilka esemesków wysłać :P
Pa.! I jeszcze raz najlepszego dziewczyny.!
      xoxo

1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)