niedziela, 18 marca 2012

Bambusowy Las

Siemka.!

Ja na sekundę. Niestety źle zrobiłam, że nie zebrałam się w piątek, żeby coś napisać bo teraz cały weekend siostra montuje filmik na Dni Narodów, które ma w szkole. No i musi to oddać na jutro a jest dalej niż bliżej końca. Ja teraz korzystam, że poszła wyprostować włosy. Bo chyba będziemy jeszcze coś nagrywały :P O właśnie...tak sobie myślę, że może jakby mi pozwoliła to w środę albo później jak już będzie po wszystkim pokaże wam ten filmik ^^ W sumie weekend dosyć luźny bo nie ma sprawdzianów :) Na biologię zamiast się kuć cały weekend to zrobiłam mapę myśli i git :D Dobra, nie wiem co dodać tak na szybko.. może coś z tych kreatywnych i ciekawych.? :) Wiem, bardzo często je dodaję, ale przeszkadza wam to.? :P Chyba będę musiała zrobić sobie kategorie na blogu...no ale to na następny weekend robota. :) Akurat będzie przed rekolekcjami :D

O, właśnie teraz uświadomiłam sobie, że za równiutki tydzień mam urodzinki ^^ hahha

Przepiękny bambusowy las w Kioto, jednego z największych miast Japonii :P
Tenryuji Takebayashi - tak się nazywa ten las, który został utworzony w 1870 roku i jest pielęgnowany do dzisiaj :D  Z chęcią zagubiłabym się w nim ^^
thumbs spacer w tokio 007 Spacer w Kioto
thumbs spacer w tokio 008 Spacer w Kiotothumbs spacer w tokio 006 Spacer w Kioto
thumbs spacer w tokio 002 Spacer w Kioto


Jeśli mi się uda to za moment dodam drugiego posta z ciekawostkami :P

xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)