czwartek, 16 lutego 2012

Ze specjalną dedykacją

Hej.!

Dzisiejszy dzień był ok. Nie miałam za bardzo weny i miałam tu dzisiaj nic nie pisać, ale kolega nalegał żebym coś dodała więc dodaję :) Kuba, dedykacja dla ciebie :P
No i trochę ten post jest zainspirowany jego osobą. Właściwie to już daaaawno chciałam taki pościk umieścić ale nie było okazji. Well, Kuba z tego co wiem ma mamę Polkę i tatę Rosjanina. No właśnie o tę Rosję mi chodzi. Tak szczerze to nigdy jakoś nie za bardzo interesował mnie ten kraj i miałam lekkie, na pewno mniejsze niż do Niemiec, uprzedzenie. Wiadomo chyba dlaczego. Niemiec chyba nie polubię. Ale Rosja to co innego. Dzięki Kubie chyba i pani od niemca nawet polubiłam ten kraj. :P . Sama nie wiem czemu mam takie uprzedzenie przecież to wszystko było tak bardzo dawno temu i nie dotyczyło mnie osobiście, ale jakoś już tak ...
To tak. Krótki post z fotkami Rosji z dedykacją dla Kuby i idę spać :P Może kiedyś zrobię coś z jakimiś ciekawostkami o tym państwie..Może Kuba mi coś podpowie :P W końcu był tam chyba z 10 lat.? Tak.? :D

Rosja jest piękna.. ^^


Chciałabym zobaczyć to na własne oczy ^^








Plik:Berg Belucha.jpg

Plik:Shiveluch - 10 July 2007 - iss015e16913 edit.jpg

Plik:Olchon Shaman Rock.jpg

Plik:Vasyugan.jpg

Plik:PalaceSquare.JPG

Plik:Eburg at night.jpg

Chyba będę musiała dopisać Rosję do swojej listy 'must haven'.! 

Zdjęcia z grafiki google i wikipedii.
Tak czasmi się zastanawiam czy wszystkie zdjęcia z grafiki google dotyczą tego czego szukam :P

Pa.!
     xoxo


EDIT: And greetings to the many readers of my blog from Russia. :D 

11 komentarzy:

  1. Rosja jest piękna, ale jakoś ten kraj mnie nie fascynuje ;)

    Zapraszam do mnie!
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz mojego bloga, oczywiście gdy Ci się spodoba.
    Oczywiście ja się odwdzięczę i zrobię to samo! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się, Rosja jest pięknym krajem, ale ja także uwielbiam ich język. poza tym Niemcy to też bardzo ciekawy kraj :) przynajmniej ja się w nim zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeejj..ale tam zziiiimnooo...;/ ale łądniee ;p
    A ten Kuba dobrze mówi po polsku?, bo jak był tam 10 lat to pewnie po rosyjsku parfect ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, Kuba mówi chyba lepiej po polsku. :) ale nie wiem w sumie. P. dyrektor go ciągle przygotowuje do konkursów z rosyjskiego i przechodzi dalej :P ostatnio też miał jakieś osiągnięcie ale nie pamiętam jakie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuba, teraz mi powiedz co tu napisałeś xD

    OdpowiedzUsuń
  7. zobacz sobie w tłumaczu .M.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)