niedziela, 12 lutego 2012

Wykałaczki.?!

Hej.!

Dzisiaj humor mam nie za bardzo. Może trochę jest to spowodowane jutrzejszym powrotem do szkoły po feriach, a może trochę tą pustką i innymi czynnikami.? Nie wiem. Cały czas mam słuchawki na uszach i słucham One Direction. Ich piosenki mi pomagają. Ale trzeba też zaznaczyć, że jedne pomagają a drugie podkopują. Gdy słucham niektórych piosenek to czuję się jakbym opowiadali o moich przeżyciach.. No ale nie ważne. Powiem wam tylko jedno o tym boysbandzie. Niektórzy mówią, że to taka 'moda' jak często jest na wokalistów, ale ja myślę, że One Direction to coś więcej, ale to moje zdanie. Nie będę się kłócić z innymi, bo o gustach się nie dyskutuje. Mimo, że oni są tym dzisiejszym lekiem to polecę wam dzisiaj inną piosenkę, innego wykonawcy.

Ed Sheeran - The A Team ^^

Hmm.. może nie będę was znowu zanudzać i dodam coś ciekawszego. Jakieś niezwykłe zdjęcia czy coś takiego.? Idę wyszukać cosik. A tak na marginesie, to napiszcie mi w komentarzach o czym chcielibyście, żebym napisała. Jakieś refleksje.? Nie wiem. :) 

Oo i już mam.! Przepiękne rzeczy zrobione z....wykałaczek.! To musi być na prawdę bardzo pracochłonne.! I na dodatek niektóre z tych przedmiotów są sporych rozmiarów.! :P

thumbs wykalaczki 1 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.1

thumbs wykalaczki 4 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.1

thumbs wykalaczki 6 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.1

thumbs wykalaczki 7 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.1

Szczerze to na początku nie zakumałam, ale tu chyba chodzi o to, że ta, chyba można nazwać
 rzeźb, jest mniejsza od jednej wykałaczki.!?thumbs wykalaczki 11 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.2

thumbs wykalaczki 13 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.2

thumbs wykalaczki 14 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.2

thumbs wykalaczki 15 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.2

thumbs wykalaczki 19 Piękne rzeczy wykonane z wykałaczek cz.2


Jutro do szkoły...fee.!
Bye, bye.!
          xoxo

5 komentarzy:

  1. ojeciuu.. i to jest z ..zapałek??
    podziwiam ...
    ale najwidoczniej ludzie robią to chyba zawodowo...
    Piękne..aż sie nie chce wirzyc, ze to z zapałek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wykałaczek Olu, z wykałaczek :P to jeszcze bardziej niesamowite :D

      Usuń
  2. napisz do mnie i powiedz czemu masz taakieego dołą..bo ja tez mam i chyba mamy z podobnego powodu...coś czuję ;D

    ja tez w takich chwilach słucham piosenek..ale ja raczej smutnych ;D np. Evanescence, Demi itd..;D bo wesołe jeszcze bardziej mnie rozdrażniają...

    Ale taki dół przynajmniej daje wene twórczą na wiersze ;D a wiersze pomagają ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. to to juz 102 post !! Aaaa <3 ; )

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)