piątek, 10 lutego 2012

Setny post

Hej.!

Dzisiaj przypada ten zaszczytny dzień, w którym publikuję setny post.! Jestem bardzo dumna z siebie, że tyle wytrwałam i ciągle pisanie notek sprawia mi radość. Bardzo dziękuję także wszystkim, którzy czytają to.

Pozdrowienia dla Martyny N., bardzo cieszę się, że czytasz mojego bloga :*

Wczoraj nic nie znalazłam ciekawego, ale to dlatego, że pisałam z kilkoma osobami do późna, czego konsekwencją był również brak czasu na pomalowanie paznokci :P

Dzisiaj masakraa. Cały dzień pomagałam mamie i później siostrze wyszykować się na imprezy karnawałowe :P A teraz mam wolne mieszkanie do rana.! ^^

Znalazłam zdjęcia przyrody. Są niesamowite.! Chciałabym zobaczyć to na własne oczy ^^

Chyba nigdy nie przestaną mnie zachwycać takie fotki. Natura to jedno z najlepszych cudów świata. Sama bez niczyjej a przede wszystkim bez pomocy człowieka potrafi uformować tak piękne widoki.

Chyba mam kolejne marzenie :P Zobaczyć zorzę.! Zawsze uważałam to za niesamowity i nie do pojęcia dla mnie widok.! Chciałabym ją zobaczyć ^^ Może kiedyś mi się uda :D


thumbs pikne zdjcia przyrody Piękne zdjęcia przyrody

thumbs pikne zdjcia przyrody 8 Piękne zdjęcia przyrody

thumbs pikne zdjcia przyrody 2 Piękne zdjęcia przyrody

thumbs pikne zdjcia przyrody 3 Piękne zdjęcia przyrody

thumbs pikne zdjcia przyrody 4 Piękne zdjęcia przyrody

thumbs pikne zdjcia przyrody 6 Piękne zdjęcia przyrody

Uwielbiam oglądać zdjęcia zorzy ^^ Nie pojmuję jakoś tego zjawiska :P
thumbs pikne zdjcia przyrody 5 Piękne zdjęcia przyrody


To byłoby chyba na tyle :)
Pa.!
    xoxo

4 komentarze:

  1. Twoj blog jest MEGA !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. suppper blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER BLOG POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaa..życzę kolejnych 100, 1000000, 1000000000000000 postów ;d

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)