środa, 1 lutego 2012

Reading

Hej, hej.!

Krótka notka bo zaraz wracam do lektury. Dzisiaj napisałam trochę scenariusza na tą inscenizację do szkoły.. ale to i tak nawet nie połowa pracy..  Przeczytałam z 80 stron Reliktu (Douglas Preston & Lincoln Child) i powiem wam, że nieźle się zapowiada.! Czytałam już jedną książkę tych pisarzy Laboratorium i była bardzo ciekawa i z tą chyba będzie podobnie. Zauważyłam również, że autorzy lubią wypływający mózg oO ... no cóż xD Ale jeśli ktoś lubi książki z drobnymi drastycznymi opisami to polecam już nawet teraz. Bardziej szczegółowo opowiem o niej jak ją przeczytam :)

A teraz lecę jeszcze przeczytać kawałek :P


Papa.! Dobranoc.!
    xoxo

3 komentarze:

  1. Na pewno wypożyczę tą książkę.:)
    zapraszam do mnie tank2424.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo..to ta o której mówiłaś na skajpajuu!!! ;D ^^

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)