środa, 8 lutego 2012

Pustka

Nie pisałam od kilku dni bo chyba odzwierciedlam tu, to co czuję. Pustkę. Od niedawna odczuwam ją bardziej niż zawsze. Ja głupia zamiast robić wszystko, żeby ją zapełnić albo zapomnieć to jeszcze oglądam różne głupoty przypominające mi o tym i pogłębiające pustkę. Każdy chyba wie o jaką pustkę mi chodzi, więc nie będę rozpisywać się na ten temat bo jest on powszechny i dobrze znany wszystkim.

Miałam dzisiaj sen.Sen, w którym zrobiłam pierwszy krok w odzyskaniu koleżanki, kiedyś nawet przyjaciółki. Gasz..musiałam kiedyś być na prawdę jakaś dziwna, bo starzy przyjaciele zachowują się jakby mnie nie znali. Jasna rzecz nie wszyscy. Mam straszną ochotę i potrzebę zrobienia czegoś takiego jak w tym śnie. Chciałabym znowu mówić sobie z K. chociażby 'hej'. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Odzyskałam Viktorię. Bardzo cieszę się. Gdy tylko jestem dostępna na gg czy fejsie ona zawsze pisze z bardzo sympatycznym usposobieniem. Bardzo smutne jest jednak to, że po 8 latach znajomości i 7 przyjaźni nie mamy za dużo do powiedzenia sobie. Może dlatego, że wszystko już o sobie wiemy.? No nic, nie ważne. Jakiś czas temu miałam o niej napisać i w ogóle ale nie było okazji bo potem ktoś mi umarł i tak wyszło...Ale gdy tylko dostanę zastrzyk pozytywnej energii to napiszę o tym :P

Oj, chyba was zanudzam. No dobra kończę ze smętnymi postami. W ogóle chcecie, żebym pisała posty z przemyśleniami i refleksjami na dany temat.? Może podrzucicie mi jakiś temat a ja wyrażę swoją opinię. :)

Ehh..serio muszę się wyzbyć tej pustki, tęsknoty i smutku, który mnie ogarnia od kilku dni. Muszę zacząć dążyć do tego czego pragnę.

 Pa.!
    xoxo

1 komentarz:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)