sobota, 4 lutego 2012

Power flowing in the music

Czasami człowiek musi odreagować..musi oderwać się od rzeczywistości. Szczególnie wtedy gdy coś cię wkurzy. Wtedy ma się ochotę wypłakać, potem chwila na rozmyślanie dlaczego akurat to Ty musisz to przeżywać, dlaczego to cię spotkało. Potem moment, w którym przez chwilę się mobilizujesz, idziesz po słuchawki i włączasz muzykę. Siedzisz skulona, płaczesz albo masz ochotę rzucać przedmiotami..Gdy leci piosenka nazwana przeze mnie "wspomnieniową" zaczynasz wszystko sobie przypominać, jest ci coraz bardziej źle. Po kilku piosenka jest ci już lepiej, zaczynasz nucić.  W pewnym momencie zapominasz o wszystkim...Jesteś szczęśliwa, że muzyka istnieje, że możesz jej słuchać, że w taki sposób działa.! Muzyka właśnie odrywa nas od rzeczywistości. Słuchając jej snujemy odważne plany, które i tak się nie spełnią. Przez chwilę motywują one nas do działania, do dążenia do tego. Jeszcze bardziej na nas wpływa gdy jesteśmy sami w domu. Wtedy możemy być sobą. Wielu z nas wykorzystuje to i śpiewa na cały głos ulubione kawałki. Potem gdy się rozkręcamy możemy posunąć się do kreowania teledysków, odgrywania ról w nich.. A potem się to wszystko kończy, albo nie masz siły, albo przyjdzie ktoś do domu, powie, żebyś przestał wyć i kończy się nasz paradise. Wtedy uzmysławiasz sobie to, że masz beznadziejny głos, że sąsiedzi to wszystko słyszeli. Masz ochotę zapaść się po ziemię i znowu zakładasz słuchawki, aby za 10 minut mama do ciebie przyszła i dała wykład, żebyś się uczył. Tłumaczysz się, że to ci pomaga w nauce, ona trzyma przy swoim. Zaczynasz się na nią ostro wnerwiać. Słuchawki na uszy. Głośność = najwyższa. I masz wszystko w dupie. Siadasz na łóżku i toczysz rozważania nad swoim życiem..

Tak czasami spędzam dzień...Mam wrażenie, że nie tylko ja. Prawda.?

Dzisiaj trochę spaprał mi się humor no ale bywa.
Przed chwilą spałaszowałam sałatkę owocową ^^  Nagroda w zamian złego humoru. Zamiast czekolady :)
Nie zdążyłam nawet zrobić zdjęcia, a wyglądała przesmacznie :)

Pytanko. Chcielibyście więcej takich refleksji.?

Jestem niewyspana, a jutro o 14 jestem umówiona z dziewczynami z zajęć teatralnych więc chyba położę się wcześniej.

Pa.!
    xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)