poniedziałek, 13 lutego 2012

Podsumowanie

Hej.!

Czuję, że nie jestem gotowa na szkołę xD. Potrzebuję teraz okresu przystosowawczego ^^ Myślę, że byłoby dosyć dziwne dla mnie, gdybym dzisiaj się czegoś nauczyła. Ale są pierwsze postępy w przyzwyczajaniu się do szkoły po feriach :P  Zajrzałam do zeszytów.! haha xd Żebym tylko coś odrobiła albo coś, no ale trza się przystosować.!
W szkole niby dobrze, niby źle. Tam zazwyczaj jestem pełna pozytywnej energii i ciągle się śmieję, zaraźliwym i trochę dziwnym śmiechem ^^, często mam opóźniony zapłon, czasem mam ochotę stamtąd wyjść bo wszystko mnie denerwuje. Dzisiaj było tak pomiędzy. Cieszyłam się, że mogę znowu coś odwalać with Martyna, ale też miałam czas, że miałam ochotę komuś przywalić normalnie krzesłem xD No ale, pomijając pewne fakty tzn. wylanie picia na mnie przez Martynę itp. to było spoko, szczególnie gdy poszłyśmy także z Martyną na miasto do hurtowni i trochę powspominałyśmy ^^

No ale nie o szkole chciałam pisać. Przydałoby się takie krótkie podsumowanie ferii. Krótkie. Well, nie zrobiłam praktycznie nic. Sama właściwie nie wiem co ja robiłam przez te 2 tygodnie. Z tego co zaplanowałam to udało mi się zrobić chyba tylko 2 rzeczy: przeczytać książkę (upss..miały być dwie, a przeczytałam jedną xD) i napisać scenariusz na inscenizację na polski :P Nawet nie poszłam do fryzjera oO. A muszę.! Już mam strasznie zniszczone włosy :) Czyli w jednym zdaniu: Nie zrobiłam praktycznie nic pożytecznego.! Trudno się mówi...przywykłam :D

 Jutro Walentynki..ehh no ja nie obchodzę, bo nie ma z kim :P Ale mimo wszystko miło byłoby dostać jakąś walentynkę, nie pogardziłabym też buziakiem czy przytulasem ^^ Więc nie krępować się :P haha xD

I z chęcią zobaczyłabym coś takiego u siebie w mieście, może bym skorzystała....? ;>  A wy.? :D


^^


Mam już plany co do jutrzejszej notki, no nie obchodzę tego 'święta' ale i tak coś wygrzebę z sieci i wam napiszę właśnie na temat Walentynek :P 

Sija.!
    xoxo



1 komentarz:

  1. dostałas :D Uwielbiam to jak jest tu o mnie . wonderful ;) M.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)