piątek, 3 lutego 2012

New addiction

Siemka.!

Dzisiaj byłam w MDK-u na zajęciach ^^.Dostałyśmy na razie 2 kartki scenariusza, ale i tak jest super :P Już nie mogę się doczekać gdy będzie cały scenariusz, no a potem to już czekać tylko na jakiś występ. Z dziewczynami umówiłyśmy się w niedzielę na pisanie scenariusza :D hah. Pan zachęcał, żebyśmy same spróbowały no to.. :D
Mniejsza. Ostatnio dosyć często kupuję gazety typu 'bravo', szczerze to przez dłuugi czas nie kupowałam, ale mam jakąś taką potrzebę haha xD Mniejsza. Dzisiaj jedną kupiłam i zaczęłam czytać o boysbandzie One Direction. Potem rzecz jasna weszłam na youtube i zaczęłam słuchać ich piosenek. No i powiem wam, że się zakochałam ^^ Teraz nie mogę przestać słuchać ich piosenki What makes you beautiful.! Uzależniłam się od nich tak samo jak od Bruno Marsa ♥


Jak już tak zaczęłam się zagłębiać, to znalazłam tą piosenką w wykonaniu Ronana Parke. To 13-letni chłopiec z UK. Brał udział w V sezonie Britain's Got Talent. Mnie ujęło jego wykonanie ^^ 




Papa .!
   xoxo


2 komentarze:

  1. no...rzeczywiście są spoko, chyba tez zacznę ich słuchać ;D

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)