czwartek, 9 lutego 2012

Martyno.! - Thank U.!

Hej.!

Niestety humor się nie poprawił...ehh. Nie wiem co ja dzisiaj robiłam. Nauczyłam kilku słówek na angielski i potem pomagałam siostrze wybrać ciuchy na jutrzejszą imprezę karnawałową, na którą ona idzie. Mama też na jakąś z pracy się wybiera, więc mam wolne mieszkanie .! Hah i tak pewnie przesiedzę ten czas przed kompem xd Moja siostra w maju kończy 18 lat i myślą już z mamą o sprawach organizacyjnych, aż czasem nie mogę już tego słuchać xd I tak sobie uświadomiłam, że powinnam chyba zacząć myśleć o prezencie dla niej... Nie mam pojęcia co jej kupić. Myślałam o jednej rzeczy ale jak popatrzyłam w sieci to trochę dla mnie za drogo. Macie pomysły.? Powiedziała mi, że płytę Seleny Gomez. Ona ją uwielbia. Pewnie w końcu to jej kupię. Ale może macie jakieś ciekawe pomysły.?

Karo przedwczoraj zamawiała przez internet koraliki i cekiny, bo potrzebne jej są do jakiejś pracy do szkoły czy coś takiego, nie ważne no i przy okazji zamówiła brokaty do paznokci, szablony do wzorków itp. I co mnie strasznie zdziwiło, że już wczoraj przesyłka przyszła, tylko chyba nie słyszałyśmy listonosza bo byłyśmy cały czas w domu xd Więc mama dzisiaj poszła na pocztę i odebrała przesyłkę. Mam plany, żeby sobie zrobić jakieś paznokietki dzisiaj :P Zobaczymy czy się oderwę od facebooka :)
Chciałam dodać fotki ale niestety aparat mi się rozładował xd zdążyłam przerobić jedną fotkę xd jutro może dodam :)  No cóż, bywa.

Wiecie co. Zaczęłam pisać z Martyną i humor w tej chwili mi się straaasznie poprawił.! Dziękuję ci ♥.!



No, a jeszcze słuchając 1D, to już w ogóle poprawił mi się humorek.! ^^

Mam w planach wyszukać jakiś ciekawostek w necie. Zobaczymy czy uda mi się dzisiaj coś dodać.

     xoxo

5 komentarzy:

  1. no to fajnie że masz taką dobrą przyjaciółkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się , że Cie mam i że zawsze poprawisz mi humor .. nawet widzisz... jak jesteśmy obie w dole to i tak na koncu wyjdzie okej ♥ kocham Cię ♥ :) Martyna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Martyna.! I chyba o to właśnie chodzi w przyjaźni czyż nie.? :P ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh.....nie smutaj sie..masz szczescie ze masz przyjaciela..Ci co go nie mają są cały czas smutni ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjaciela mieć to wspaniałe uczucie :)

    serdecznie zapraszam do siebie: http://deleks.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)