czwartek, 23 lutego 2012

Korean Style


Siemka.!

Wczorajszy cały dzień przeleżałam w łóżku..Mam już serdecznie dość tego przeziębienia.! Dzisiaj postanowiłam pogrzebać trochę w sieci na temat Korei. Trafiłam przypadkiem na ciekawostkę o koreańskim fizyku Kim Ung-Yong.
Informacja o nim prosto z Wikipedii ^^  : 
Kim Ung-Yong (ur. 7 marca 1962) - koreański fizyk. Był genialnym dzieckiem - w wieku 3 lat rozwiązywał trudne zadania z zakresu rachunku różniczkowego i całkowego. W wieku 4 lat posługiwał się czterema językami: koreańskim, japońskim, angielskim i niemieckim. Studiował fizykę w wieku 3-6 lat. Mając 7 lat, został zaproszony do USA przez NASA. Stopień naukowy doktora uzyskał jeszcze przed ukończeniem 16. roku życia. Znalazł się w Księdze Rekordów Guinnessa na liście najinteligentniejszych ludzi świata - będąc dzieckiem, posiadał IQ równe 210.

Potem zaczęłam szukać jakiś inspiracji modowych z tamtych regionów. Ja w większości się zakochałam i chciałabym je mieć :P 

mm ^^
WD-Clothing

Muszę taki mieć.!  :P

Korean Winter Fashion for Women 2012 Korean Winter Fashion 2012

Winter Korean Fashion

HH-123124#Sweater

저햇살보다 cardigan

Cudowny ♥
N9 하나코*니트 OPS[NEW 5% 할인]

HH-13147 # Sweater - Orange


Korean Fashion Clothes For Women



Korean Fashion Clothes For Women


W Korei podobno nie można nosić do szkoły toreb, więc plecaki są równie ładne jak i torebki :D


I chyba mimo wszystko pokochałam zakolanówki, które do tej pory źle mi się kojarzyły :P 
alee...tylko te subtelne :D
Te pierwsze najbardziej mi się podobają, a w te w środku ledwo, ledwo :)


Pa.!
   xoxo

9 komentarzy:

  1. Rób sobie lemoniadę i przeziębienie odpuści :)

    Ej, ale "Filip wypalił jak z konopi" jest normalnym powiedzonkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. omg....jaaki geniuusz..;D
    podoba mi sie ten subtelny, biały długi sweterek z opuszczonym ramieniem....swieetne zdj..;D
    poozdroo

    OdpowiedzUsuń
  3. Powoli zakochuję się w tych krajach ^^ :D M. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no trzeba mieć jak się już takiego bloga prowadzi;) jeszcze w tym kraju;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie plecaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie kolczyki to w różnych miejscach są :D a szafeczke kupilam w niedzwiedziu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm wydaje mi się, że bardziej kochasz modę z Chin. Bo modelki na zdjęciach to Chinki ;) Co do Korei, to interesuje się nią już od 6 lat i mam nadzieję, że kiedyś pojadę tam na wielkie zakupy. Jednak mój chłopak, który jest Koreańczykiem mówił mi, że to wszystko jedynie ładnie na obrazkach wygląda, bo Koreanki ubierać nie potrafią się wcale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to Chinki ale ja szczerze mówiąc nie umiałabym odróżnić, nie urażając nikogo oczywiście, a jeśli chodzi o zdjęcia to zapewne wyszukane w grafice google także nie można liczyć, że na sto procent będą to Koreanki :D No nie ukrywam, że mimo, że w porównaniu do Ciebie interesuję się Koreą krócej to również chciałabym odwiedzić ten kraj choćby z czystej ciekawości żeby zobaczyć Seul czy cokolwiek innego ^^

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)