wtorek, 28 lutego 2012

Fences

Hej.!

W weekend miałam próby przedstawienia, który wystawiamy w Piotrkowie na przeglądzie. Mam nadzieję, że nam to wyjdzie dobrze.! :D No i dzięki temu mam wolne od szkoły w czwartek i piątek..^^ Co mnie zaskoczyło, wczoraj chociaż poniedziałek, miałam doskonały humor :P . Dzisiaj, dzisiaj już trochę słabiej, ale można przeżyć :) Jutro tylko sprawdzian z chemii i angielskiego... -.- A potem lajcik.!

Dobra, ostatnio nie mam coś weny do pisania jakiś bardziej takich postów, więc trochę kreatywnych ogrodzeń xD. Nie pomyślałabym, że można nawet płot uczynić tak ciekawym i pociesznym dla oka ^^
Coś mi się wydaje, że w najbliższym czasie będę was męczyć takimi różnymi pierdołami :P Hahh xd



thumbs najbardziej oryginalne ploty 001 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 002 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 005 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 006 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

W tym kolorowym płotku się zakochałam ^^ haha xd
thumbs najbardziej oryginalne ploty 007 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 010 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 009 Najbardziej oryginalne ogrodzenia


Moje życie jest ostatnio przesycone myślami o pewnej osobie... ehh 

thumbs najlepsze zdjecia inspirowane miloscia 008 Najlepsze zdjęcia inspirowane miłością
.....Please..!


Baj.!
  xoxo

8 komentarzy:

  1. Z kredek-genialne ! Zrobie sobie taki ^^ :D Jak już Ci mówilam droga Patrycjo :D To to jest biste uczucie ;) Myślę , że niedługo się o tym przekonasz ;] M. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo...PATI NAM SIĘ ZAKOCHAAŁAA..<3...z wzajemnością?? ;D
    Booskie są niektóre te ogrodzenia...jak z bajki ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bez... ta osoba o tym nie wie.. To moje tajemnicze 'A' :D

      Usuń
  3. dzięki:*
    tak miałam czarny, ale jak wróciłam do domu to zrobiło się zimniej :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze ogrodzenie jest świetne ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w chińczyku ale to już dawno :0 pokazywałam kiedyś :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kolorowy płotek jest boski!Powodzenia ze sprawdzianem z chemii-nie cierpię tego przedmiotu.
    +obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)