sobota, 18 lutego 2012

Cousins

Siema.!
Dzisiaj krótko bo już jestem zmęczona :)
W szkole okazało się, że nie zdążyłyśmy przedstawić inscenizacji i zrobimy to chyba w poniedziałek bodajże. Wkurzyłam się trochę bo nie wiem czy nie bierze mnie jakieś przeziębienie i czy będę wtedy.
Trochę dziwnie się czułam gdy szłam przed pół szkoły w butach na obcasie co było częścią mojego stroju na scenkę na polski. Kilka osób nawet dziwnie się patrzyło.. ale walić to :P  A buty były siostry ^^ uwielbiam je :P

Jutro na 10:00 do MDK-u na zajęcia ^^ a potem wsiadam z mamą w autobus i jedziemy do Lubochni, przesiadka w samochód wujka i pędzimy do Skierniewic. :). Ja zostaję, żeby pilnować kuzynów. Chociaż wydaje mi się, że Kuba (14 lat) poradziłby sobie :P Co za problem popilnować 8-letnią siostrę i 4-letniego brata :D No chociaż Kuba bywa roztrzepany :D
A całe zamieszanie wynika z tego, że rodzinka organizuje 40 urodziny wujka i jadą elegancko do Warszawy do teatru :P Tyle, że on tego nie wie xd Myśli, że ma jutro zaplanowane spotkanie z osobami z poprzedniej firmy :) Fajnie to wymyślili ^^  Hah a prezent mojej mamy dla niego jest dosyć inny. Zapuszkowana koszulka z fajnym nadrukiem ^^ Tak.! Zapuszkowana.! I w dodatku jest etykieta z napisem ' gulasz domowy ' haha xD Dobra, nie ważne :P Zanudzam.

Także nie wiem czy jutro coś napiszę. Chyba, że już w nocy jak Maciusia położę spać. Może zrobię jakieś fotki moim zaszczytnym telefonikiem xd bo aparatu nie chce mi się tam brać :P Tak, wiem - jestem leniem.

I takie pytanie na koniec. Można zakochać się w kimś kogo kiedyś się nie lubiło.? :/

Bonne nuit aimé.!
     xoxo

2 komentarze:

  1. oj.można zakochać się w kimś takim !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff... bo już myślałam, że zwariowałam :P

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)