wtorek, 21 lutego 2012

Babeczki

Siemka.!

Weekend udany. Scenka na polskim udana, chociaż nie zgadzam się z oceną. Ale na wczorajszych lekcjach po prostu umierała. Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo mam okropny katar i źle się czuję. na poprawę nastroju postanowiłam coś upichcić. No, a że babeczki łażą za mną od dawna. Gdzie nie wejdę na bloga, gdziekolwiek tam - Babeczki.! Więc, musiałam je zrobić. Poszłam na łatwiznę, kupiłam gotowca. I właśnie wróciłam z kuchni, gdzie już pięknie pachnie. Oo.! Już słyszę piekarnik.! Idę je wyjąć. :P

Już zajadam się jedną ^^ wyszły przepyszne. I zresztą tak samo wyglądają :P
Żeby je urozmaicić dodałam do nich większe kawałki czekolady i wiórki kokosowe, których i tak nie czuć. Widocznie za mało ich dałam. :)



No to jak jestem już przy tym temacie to coś z rodzaju tych kreatywnych i uroczych :D








babeczki na Halloween




thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 012 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki

thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 013 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki



W tych się zakochałam ^^
thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 014 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki


Kurdę więcej bym tu tych fotek wstawiła ale komu się będzie to chciało patrzeć :)
Przy okazji znalazłam inne kreatywne wypieki. Może dzisiaj zrobię sobie dzień słodkości na blogu i pokaże wam je.? Co o tym myślicie.? :)

fotki z grafiki google .
Znalazłam też stonkę gdzie jest mnóstwoo kreatywnych babeczek ^^  <click>

xoxo



5 komentarzy:

  1. aha nie no fajnego mi smaka narobiłas kurde tymi babeczkami siedziala taka chora i se robiła a ja tymczsem meczyłam sie nad niemieckim -.- :DD M. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ??!! Masz mi babeczke przyniesc !! Lol ale mi smaka narobilas : < Pewniie pyszniutkie :] Maalinka : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej tak dużo tego do babeczek nie wrzucać, bo jeszcze opadną i dopiero będzie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie wyszły bardzo ładne :P nie opadły i pierwszy raz takie właśnie prawie idealne kształty wyszły ^^

      Usuń
  4. mmm....mniaamm....
    a ja wyszło przyjecie wujka? zaskoczony był gulaszem?? ;D xd ;**

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)