środa, 29 lutego 2012

Autograph

Siemka.!

Nie wiem jak jest w innych miejscach, ale u mnie czuć już wiosenne powietrze ^^ I like it.!
Ogółem dzień był dosyć miły. Lekcje do 12:30, brak sprawdzianu z chemii, brak sprawdzianu z angielskiego. :D Po szkole poszłam z Martyną i Anią do McDonald's na szejka ^^ Przesiedziałyśmy tam ze 2,5 godziny :D Czekałyśmy z Martyną na jej transport do domu :P Potem poszłam, a raczej doszłam do siostry do sh. Kupiłyśmy m.in torebkę ;>  Gdy weszłam do domu była już godzina około 16 :P Zobaczyłam na swoim biurku kopertę. pomyślałam, że to może kartka z Postcrossingu ale gdy otworzyłam okazało się, że jest to autograf od Elizy Doolittle :O.! Znam jej chyba tylko jedną piosenkę...Już mówię skąd ten autograf. Kilka dni temu, jak jeszcze byłam chora i miałam dużo wolnego czasu, krążyłam po sieci i trafiłam na jakiegoś bloga z autografami i pomyślałam, co mi szkodzi wysłać prośbę o taki podpisik do kilku gwiazd xD No i dostałam.! Ogólnie to zapomniałam o tym już i przede wszystkim nie spodziewałam się tego tak szybko.! Aaa i autograf jest autentyczny, nie skserowany xD





A tu torebka ^^ Taka zwykła, najzwyklejsza.. ale podoba mi się. Na fotce nie widać tego uroku.


Jutro wolne, piątek wolny, weekend.! ^^.!

Myślami ciągle zostaję przy 'A'...

Pa.!
    xoxo

8 komentarzy:

  1. takie zwykłe torebki z reguły prawie do wszystkiego pasują ;d
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo to musiały być ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam jak kiedyś z jakiejś stronki wysyłałam e-maila z prośbą o autograf do jakiejś siatkarki ale odpowiedzi nie otrzymałam ;cc

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze wypady są zajebiste <3 :D
    Ładna torebeczka ;) A ja już ją widziałam w realu :DD ♥ M.

    OdpowiedzUsuń
  5. oo...a pamietasz tą stronę?? jak tak, to przeslij mi link na fejsie...bo czesto adresy sa zmyslone na takich stronach..;/
    Daria dostałą kiedyś autograf od Nicole Anderson, czy jakos tam...tej z Jonas'ów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podałabyś linka tego bloga ;D ?
    świetny blog !

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)