piątek, 10 lutego 2012

3000.! :O

Musiałam tu jeszcze raz wejść.! Zauważyłam, że mam już 3000 wejść na bloga.! ^^.! Strasznie się cieszę z tego. Chciałabym bardzo wam podziękować. Oj widzę, że coś baardzo często wam dziękuję :P

Oo.! To podziękowania i buziaki dla znajomych, od których dzisiaj się dowiedziała, że wchodzą tu.! ♥ Oraz dla tych, co wiedziałam.
Agata, Natalia L., Ala, Olu, Martyna, Martyna N. ( Tysioo ^^ uwielbiam tak na ciebie mówić), Ewelina.! ♥ Buziaki jeszcze raz. A i dziękuję Igorowi. O teraz mi się przypomniało, że Michał kiedyś mi mówił, że czyta.. To też buziaki i dla wszystkich, którzy mi jeszcze nie powiedzieli, że zaglądają tu :P

Obym doczekała się następnych 3000 wejść ^^


No i dziękuję również wszystkim innym osobom, których nie znam ale zaglądają tu.! ^^
xoxo 

3 komentarze:

  1. hmm..ja chyba nigdy nie bd miała tylu odwiedzin, dlatego zeby nie robic wiochy, nie mam licznika hahaha...
    jesli to "Olu" to mam byc ja....to b.dziekuuje <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ proszę ♥ M.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)