środa, 29 lutego 2012

Autograph

Siemka.!

Nie wiem jak jest w innych miejscach, ale u mnie czuć już wiosenne powietrze ^^ I like it.!
Ogółem dzień był dosyć miły. Lekcje do 12:30, brak sprawdzianu z chemii, brak sprawdzianu z angielskiego. :D Po szkole poszłam z Martyną i Anią do McDonald's na szejka ^^ Przesiedziałyśmy tam ze 2,5 godziny :D Czekałyśmy z Martyną na jej transport do domu :P Potem poszłam, a raczej doszłam do siostry do sh. Kupiłyśmy m.in torebkę ;>  Gdy weszłam do domu była już godzina około 16 :P Zobaczyłam na swoim biurku kopertę. pomyślałam, że to może kartka z Postcrossingu ale gdy otworzyłam okazało się, że jest to autograf od Elizy Doolittle :O.! Znam jej chyba tylko jedną piosenkę...Już mówię skąd ten autograf. Kilka dni temu, jak jeszcze byłam chora i miałam dużo wolnego czasu, krążyłam po sieci i trafiłam na jakiegoś bloga z autografami i pomyślałam, co mi szkodzi wysłać prośbę o taki podpisik do kilku gwiazd xD No i dostałam.! Ogólnie to zapomniałam o tym już i przede wszystkim nie spodziewałam się tego tak szybko.! Aaa i autograf jest autentyczny, nie skserowany xD





A tu torebka ^^ Taka zwykła, najzwyklejsza.. ale podoba mi się. Na fotce nie widać tego uroku.


Jutro wolne, piątek wolny, weekend.! ^^.!

Myślami ciągle zostaję przy 'A'...

Pa.!
    xoxo

wtorek, 28 lutego 2012

Fences

Hej.!

W weekend miałam próby przedstawienia, który wystawiamy w Piotrkowie na przeglądzie. Mam nadzieję, że nam to wyjdzie dobrze.! :D No i dzięki temu mam wolne od szkoły w czwartek i piątek..^^ Co mnie zaskoczyło, wczoraj chociaż poniedziałek, miałam doskonały humor :P . Dzisiaj, dzisiaj już trochę słabiej, ale można przeżyć :) Jutro tylko sprawdzian z chemii i angielskiego... -.- A potem lajcik.!

Dobra, ostatnio nie mam coś weny do pisania jakiś bardziej takich postów, więc trochę kreatywnych ogrodzeń xD. Nie pomyślałabym, że można nawet płot uczynić tak ciekawym i pociesznym dla oka ^^
Coś mi się wydaje, że w najbliższym czasie będę was męczyć takimi różnymi pierdołami :P Hahh xd



thumbs najbardziej oryginalne ploty 001 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 002 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 005 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 006 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

W tym kolorowym płotku się zakochałam ^^ haha xd
thumbs najbardziej oryginalne ploty 007 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 010 Najbardziej oryginalne ogrodzenia

thumbs najbardziej oryginalne ploty 009 Najbardziej oryginalne ogrodzenia


Moje życie jest ostatnio przesycone myślami o pewnej osobie... ehh 

thumbs najlepsze zdjecia inspirowane miloscia 008 Najlepsze zdjęcia inspirowane miłością
.....Please..!


Baj.!
  xoxo

czwartek, 23 lutego 2012

Korean Style


Siemka.!

Wczorajszy cały dzień przeleżałam w łóżku..Mam już serdecznie dość tego przeziębienia.! Dzisiaj postanowiłam pogrzebać trochę w sieci na temat Korei. Trafiłam przypadkiem na ciekawostkę o koreańskim fizyku Kim Ung-Yong.
Informacja o nim prosto z Wikipedii ^^  : 
Kim Ung-Yong (ur. 7 marca 1962) - koreański fizyk. Był genialnym dzieckiem - w wieku 3 lat rozwiązywał trudne zadania z zakresu rachunku różniczkowego i całkowego. W wieku 4 lat posługiwał się czterema językami: koreańskim, japońskim, angielskim i niemieckim. Studiował fizykę w wieku 3-6 lat. Mając 7 lat, został zaproszony do USA przez NASA. Stopień naukowy doktora uzyskał jeszcze przed ukończeniem 16. roku życia. Znalazł się w Księdze Rekordów Guinnessa na liście najinteligentniejszych ludzi świata - będąc dzieckiem, posiadał IQ równe 210.

Potem zaczęłam szukać jakiś inspiracji modowych z tamtych regionów. Ja w większości się zakochałam i chciałabym je mieć :P 

mm ^^
WD-Clothing

Muszę taki mieć.!  :P

Korean Winter Fashion for Women 2012 Korean Winter Fashion 2012

Winter Korean Fashion

HH-123124#Sweater

저햇살보다 cardigan

Cudowny ♥
N9 하나코*니트 OPS[NEW 5% 할인]

HH-13147 # Sweater - Orange


Korean Fashion Clothes For Women



Korean Fashion Clothes For Women


W Korei podobno nie można nosić do szkoły toreb, więc plecaki są równie ładne jak i torebki :D


I chyba mimo wszystko pokochałam zakolanówki, które do tej pory źle mi się kojarzyły :P 
alee...tylko te subtelne :D
Te pierwsze najbardziej mi się podobają, a w te w środku ledwo, ledwo :)


Pa.!
   xoxo

wtorek, 21 lutego 2012

Babeczki

Siemka.!

Weekend udany. Scenka na polskim udana, chociaż nie zgadzam się z oceną. Ale na wczorajszych lekcjach po prostu umierała. Dzisiaj nie poszłam do szkoły bo mam okropny katar i źle się czuję. na poprawę nastroju postanowiłam coś upichcić. No, a że babeczki łażą za mną od dawna. Gdzie nie wejdę na bloga, gdziekolwiek tam - Babeczki.! Więc, musiałam je zrobić. Poszłam na łatwiznę, kupiłam gotowca. I właśnie wróciłam z kuchni, gdzie już pięknie pachnie. Oo.! Już słyszę piekarnik.! Idę je wyjąć. :P

Już zajadam się jedną ^^ wyszły przepyszne. I zresztą tak samo wyglądają :P
Żeby je urozmaicić dodałam do nich większe kawałki czekolady i wiórki kokosowe, których i tak nie czuć. Widocznie za mało ich dałam. :)



No to jak jestem już przy tym temacie to coś z rodzaju tych kreatywnych i uroczych :D








babeczki na Halloween




thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 012 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki

thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 013 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki



W tych się zakochałam ^^
thumbs niezwykle slodkie i urocze ciasteczka babeczki 014 Niezwykle słodkie i zarazem urocze ciasteczka   babeczki


Kurdę więcej bym tu tych fotek wstawiła ale komu się będzie to chciało patrzeć :)
Przy okazji znalazłam inne kreatywne wypieki. Może dzisiaj zrobię sobie dzień słodkości na blogu i pokaże wam je.? Co o tym myślicie.? :)

fotki z grafiki google .
Znalazłam też stonkę gdzie jest mnóstwoo kreatywnych babeczek ^^  <click>

xoxo



sobota, 18 lutego 2012

Cousins

Siema.!
Dzisiaj krótko bo już jestem zmęczona :)
W szkole okazało się, że nie zdążyłyśmy przedstawić inscenizacji i zrobimy to chyba w poniedziałek bodajże. Wkurzyłam się trochę bo nie wiem czy nie bierze mnie jakieś przeziębienie i czy będę wtedy.
Trochę dziwnie się czułam gdy szłam przed pół szkoły w butach na obcasie co było częścią mojego stroju na scenkę na polski. Kilka osób nawet dziwnie się patrzyło.. ale walić to :P  A buty były siostry ^^ uwielbiam je :P

Jutro na 10:00 do MDK-u na zajęcia ^^ a potem wsiadam z mamą w autobus i jedziemy do Lubochni, przesiadka w samochód wujka i pędzimy do Skierniewic. :). Ja zostaję, żeby pilnować kuzynów. Chociaż wydaje mi się, że Kuba (14 lat) poradziłby sobie :P Co za problem popilnować 8-letnią siostrę i 4-letniego brata :D No chociaż Kuba bywa roztrzepany :D
A całe zamieszanie wynika z tego, że rodzinka organizuje 40 urodziny wujka i jadą elegancko do Warszawy do teatru :P Tyle, że on tego nie wie xd Myśli, że ma jutro zaplanowane spotkanie z osobami z poprzedniej firmy :) Fajnie to wymyślili ^^  Hah a prezent mojej mamy dla niego jest dosyć inny. Zapuszkowana koszulka z fajnym nadrukiem ^^ Tak.! Zapuszkowana.! I w dodatku jest etykieta z napisem ' gulasz domowy ' haha xD Dobra, nie ważne :P Zanudzam.

Także nie wiem czy jutro coś napiszę. Chyba, że już w nocy jak Maciusia położę spać. Może zrobię jakieś fotki moim zaszczytnym telefonikiem xd bo aparatu nie chce mi się tam brać :P Tak, wiem - jestem leniem.

I takie pytanie na koniec. Można zakochać się w kimś kogo kiedyś się nie lubiło.? :/

Bonne nuit aimé.!
     xoxo

czwartek, 16 lutego 2012

Ze specjalną dedykacją

Hej.!

Dzisiejszy dzień był ok. Nie miałam za bardzo weny i miałam tu dzisiaj nic nie pisać, ale kolega nalegał żebym coś dodała więc dodaję :) Kuba, dedykacja dla ciebie :P
No i trochę ten post jest zainspirowany jego osobą. Właściwie to już daaaawno chciałam taki pościk umieścić ale nie było okazji. Well, Kuba z tego co wiem ma mamę Polkę i tatę Rosjanina. No właśnie o tę Rosję mi chodzi. Tak szczerze to nigdy jakoś nie za bardzo interesował mnie ten kraj i miałam lekkie, na pewno mniejsze niż do Niemiec, uprzedzenie. Wiadomo chyba dlaczego. Niemiec chyba nie polubię. Ale Rosja to co innego. Dzięki Kubie chyba i pani od niemca nawet polubiłam ten kraj. :P . Sama nie wiem czemu mam takie uprzedzenie przecież to wszystko było tak bardzo dawno temu i nie dotyczyło mnie osobiście, ale jakoś już tak ...
To tak. Krótki post z fotkami Rosji z dedykacją dla Kuby i idę spać :P Może kiedyś zrobię coś z jakimiś ciekawostkami o tym państwie..Może Kuba mi coś podpowie :P W końcu był tam chyba z 10 lat.? Tak.? :D

Rosja jest piękna.. ^^


Chciałabym zobaczyć to na własne oczy ^^








Plik:Berg Belucha.jpg

Plik:Shiveluch - 10 July 2007 - iss015e16913 edit.jpg

Plik:Olchon Shaman Rock.jpg

Plik:Vasyugan.jpg

Plik:PalaceSquare.JPG

Plik:Eburg at night.jpg

Chyba będę musiała dopisać Rosję do swojej listy 'must haven'.! 

Zdjęcia z grafiki google i wikipedii.
Tak czasmi się zastanawiam czy wszystkie zdjęcia z grafiki google dotyczą tego czego szukam :P

Pa.!
     xoxo


EDIT: And greetings to the many readers of my blog from Russia. :D