czwartek, 5 stycznia 2012

Wreszcie..

Siemka.! Siemka.!

Moją nieobecność usprawiedliwiam tym, że komputer odmówił posłuszeństwa i przez kilka dni się nie chciał włączyć... :/ Potem był w naprawie. Miałam już go wczoraj ale niestety nie miałam czasu bo do późnej nocy pisałam konkurs... Dzisiaj nie mam czasu także, ale taka krótka notka dlaczego mnie nie było :) Jakiś poważniejszy post jutro.
Myślę, że napiszę o kartce z Postcrossingu, którą dzisiaj dostałam. Z Chin.! A do kartki były dołączone różne drobiazgi ^^ Zakochałam się w jednym z nich.!

Na długi weekend nie planuję większej ilości postów, ponieważ następny tydzień mam tak samo zawalony nauką... Mam nadzieję, że mimo pracowitych ferii zimowych, znajdę czas żeby tutaj coś zrobić :P Chyba jeszcze nigdy nie planowałam tyle rzeczy zrobić w ferie.. ^^ Ale wydaje mi się, że będą udane :* Łoo.. ale wybiegam, przecież do ferii jeszcze daleko...

Pa.!
     xoxo

1 komentarz:

  1. Ferie muszą się udać . ! dosc mam szkoły ;D
    Tez zaplanowałam mnóstwo rzeczy na ferie i pewnie połowy nie zrobię :) Martyna <3

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)