sobota, 14 stycznia 2012

Recykling

Hejka.!

Właśnie jestem w trakcie robienia stroju z materiałów przeznaczonych na recykling.  No cóż..marnie mi to idzie ^^ Co sądzicie o recyklingu.?
Piątek 13-tego..hmm w sumie nie był najgorszy, chociaż nie miałam zbyt dobrego humoru.

Od dłuższego czasu w ogóle się nie wysypiam, ciągle chodzę zaspana i zmęczona...Jak pójdę spać późno-jestem zmęczona, pójdę spać wcześnie-jestem niewyspana :( I jaka to sprawiedliwość.?
To tematycznie kilka niesamowitych łóżek ^^ Ile ja bym dała, żeby, z któregoś skorzystać :P




To jest bardzo ciekawe rozwiązanie, gdy ma się mało miejsca w mieszkaniu,
a są dwie osoby, no i jeżeli chce się mieć ładną kanapę ^^


cudowne ^^

na tym chyba bałabym się spać :P


Dla głodomorów ^^

marzę o tym ^^














Siem rozpędziłam z tymi zdjęciami xd
Dzisiaj nie ma zajęć :( ehh..
W niedziele występ Karo.!

Pozdrowienia dla stałych czytelników.! Ewe.. ^^

Pa.!
     xoxo



Hah.. ten post miał być wczoraj ale widzę, że byłam już na tyle zaspana, że nie zauważyłam, że nie opublikowałam go xd 

Idem uczyć się angielskiego :P



3 komentarze:

  1. ja chcem to pierwszee!! <3 booskiee ;) tylko gdzie ja je wstawie..hmm..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooh . ja bym chciała hamburgera . xD
    ale .. kurde ta książka jest boska albo ten "hamak" biały mrr ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)