wtorek, 10 stycznia 2012

Prezent gwiazdkowy

Hej.!

Wczoraj był nawet bardzo pozytywny dzień ^^ Dostałam dwie 5 z polskiego i się z tego ogromnie cieszę.. Jedna z nich była z rozprawki, którą pisaliśmy na lekcji, o tematyce wojennej. Jak nigdy rozpisałam się na 3,5 strony.! Bardzo wczułam się w tą pracę i chyba to mi pomogło, bo pani powiedziała, że jest to jedna z dwóch najlepszych prac.! ^^ Nie żebym się chwaliła, po prostu to dla mnie ważne :P
Dzisiaj jako tako. Rano nawet śnieg padał, ale jak wracałam do domu była tylko jedna wielka ciapa xd

W końcu mogę dodać bardzo zaległe posty...

Mój prezent gwiazdkowy :)

Nauszniki i telefon.! ^^

A, oto to urocze pudełeczko, w którym dyskretnie zapakowany był telefonik ^^ 


xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)