wtorek, 10 stycznia 2012

Postcard from China.!


 Pisałam również o pocztówce z Chin ^^
Ivy, bo tak nazywa się dziewczyna, która wysłała mi tą kartkę załączyła do niej tzw. czerwony papier, który dzieci i osoby niezamężne dostają od rodziców i osób zamężnych :P wraz ze szczęśliwymi monetami. W tym papierze, który wygląda na taką jakby kopertę były stare znaczki, niektóre nawet podstemplowane.! Dwie monety oraz zakładki do książek w chińskim stylu ^^




Zakochałam się w tym czerwonym papierze ^^


Ivy napisała mi kilka zwrotów po chińsku, haha
 dla mnie te znaki wszystkie są takie same :P


Jutro dodam coś jeszcze, teraz zmykam uczyć się chemii. Zastanawiam się kiedy zrobię pracę na wf ( strój z odpadów recyclingowych xd)  ...

Pa.!
     xoxo

3 komentarze:

  1. świetny ten papier, monety i znaczki. Mam taki sam telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetna . ~! ♥ Martyna

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)