sobota, 28 stycznia 2012

Plany na ferie.

Siemka.!

Jestem zadziwiona tym, że wstałam dzisiaj tak wcześnie :P O 9:30.! No chociaż w sumie to jeszcze wcześniej się przebudziłam ale nie chciało mi się jeszcze wstawać...miałam miły sen ^^

Sama nie wiem, chyba ten weekend przeznaczę na obijanie się :D No a potem mam sporo spraw do porobienia..z czego pewnie 3/4 nie wypali  :/ znacie to.? Planujesz sobie, że zrobisz nie wiadomo ile, a i tak lądujesz przed tv albo komputerem... Czasem chciałabym mieć tak  silną wolę i taką osobę, z którą mogłabym wszystko zrealizować. W sensie, że planujemy jechać do Piotrkowa czy Warszawy i to robimy następnego dnia .! ^^ . Na pewno mam zamiar przeczytać chociaż dwie książki. Relikt Douglasa Prestona i drugą zależy, która będzie dostępna w bibliotece to też tego autora Relikwiarz bo to kontynuacja Reliktu :P. Chciałabym też przeczytać książkę, którą niedawno sfilmowano ale przed obejrzeniem Dziewczyny z tatuażem chcę przeczytać książkę Stiega Larssona pt. Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet. To jest jeden plan. Drugi to przede wszystkim zrobić prace, które zadane są na ferie. Czyli takie jak, uczycie rękawicy lub wyhaftowanie czegoś na technikę...napisanie  scenariusza i przygotowanie inscenizacji na polski...o zmoro nienawidzę pisać scenariuszy..! Ostatnim razem jak robiliśmy coś podobnego nie chciałam słyszeń o pisaniu scenariusza i w ogóle :P Trzeci plan.! Uszycie czego dla siebie. Chciałabym spróbować. Moja mama ma maszynę do szycia i tak mnie korci, żeby coś tam urzępolić :P Ale myślę, że to ta jedna z tych rzeczy, które nie ziszczą się :) Czwarty plan to pojechać do Piotrkowa z siostrą na zakupy i film ^^ Taki siostrzany wypad.! Mam z nią bardzo dobre relacje i chciałabym tak gdzieś z nią wyjść na spokojnie :P Mam też jakże piąty ambitny plan..! Hem, hem..cóż, chciałabym również z Karo wybrać się do Warszawy, pokazać się może na jakimś castingu..hmm..to pewnie też nie wypali. Mam takie zamysły, bo w końcu chcę coś zrobić w kierunku aktorstwa. Koło teatralne w MDK-u mi nie wystarcza...a właśnie kolejny plan to zajęcia w drugim tygodniu w MDK-u. ^^. Hmm...co ja jeszcze chciałam...a.! Spotkać się ze znajomymi z LwT :P Nie wiem czy to się uda bo nie mamy zbytnio dnia, który by wszystkim pasował..ehh.. Łoo..trochę mam tych planów ;> No a jeszcze czekają zwykłe lekcje, do których zdałoby się zajrzeć pod koniec ferii, bo mam dwa sprawdziany z całego semestru....! No, to chyba wszystko, pewnie połowa nie wypali :P Aaa.! Chciałabym też pojechać z Martyną do Piotrkowa, no albo jakąś inną przyjaciółką, aby zjeść sushi.! Od dawna chciałabym tego spróbować. A jeszcze gdy Ankyl pisze o tym to mi ślinka leci..hah.! :P

Się rozpisałam...uuu :P

No to papa.!
             xoxo

2 komentarze:

  1. hehehe:d mam nadzieję, że zasmakuje Ci sushi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli..że..jedziemy na sushi?! ;)) bosko . nigdy nie jadłam . ! :DD Martyyyynaaa. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)