niedziela, 29 stycznia 2012

Niedzielny leń

Hej.!

Dzisiaj kompletne leniuchowanie ^^ Tyle co pomogłam mamie robić obiad, a potem albo TV albo drzemałam :P
Na jutro nie mam większych planów. Może udam się wreszcie do fryzjera.? Łoo.. nie pamiętam kiedy ostatnio byłam..wiem tyle, że było to bardzoo dawno temu . No cóż zapuszczam.
We wtorek wybieram się z Alą do sh ^^ może coś upolujemy.? Mam też dziki plan porwania jej do Piotrkowa :P Zobaczymy czy będzie miała czas xd

Ehh..no dobra ja lecem spać :P

    Papa.!
                xoxo

6 komentarzy:

  1. porywanie jest karalne ! :D <3 Martyna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karalne, czy nie karalne ooj tam :P
      A ty byś dodawała komentarze nie z anonimka tylko z profilu :P I wstaw sobie fotkę kochana xd :*

      Usuń
    2. a ja tam wole byc anonimem z podpisem hahah ^^ Nie no , coś mi się nie chce zalogować. :D

      Usuń
  2. ooooo....<3 mi teez sie nic nie chce..zwłaszcza jak omyśle o tym ile mam nauki na te ferie -,-

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie , porywaj mnie kiedy chcesz :D ♥ !

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)