wtorek, 17 stycznia 2012

Mega happy.!

Hej.!

Strój skończony.! Ale nie chce mi się o tym pisać. Może kiedyś pokaże wam fotki.
Dzisiaj w szkole ogólnie miałam strasznego doła..nie będę opisywać dokładnie dlaczego, bo nie bardzo musicie to wiedzieć :P Ale teraz jestem cała w skowronkach.! Odzyskałam przyjaźń wartą dla mnie baardzo wiele ^^ Po prostu mam ochotę skakać ze szczęścia :P Ale muszę się ogarnąć xd

Wybaczycie mi jeśli nic dzisiaj konkretnego nie dodam.? Nie mogę się po prostu zebrać, bo jestem zbyt happy.!

Przyjaźń to coś więcej niż każdy mógłby przypuścić.!


Pa.!
    xoxo

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie zdradzasz chociaż jakichś konkretów :> Fajnie by było, gdybyś opowiedziała nam coś więcej o tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a kim jest ta przyjażn.?:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kim jest.? :P Chyba kto jest tą przyjaciółką :D

      Usuń
  3. ooo...a o kogo chodzi, jeśli można wiedzieć??

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń jest czymś pieknym . nie wyobrażam sobie zycia bez Ciebie , i bez paru innych osób . :D Bez przyjaźni nie ma życia,nie ma szczęścia !♥ Martyna ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)