poniedziałek, 23 stycznia 2012

Konkurs u Inopportune ^^

Hej.!

Już mi znacznie lepiej ^^ Bardzo pomogły mi również miłe komentarze po ostatnim postem.!
Dostałam 3 z angielskiego..łeee. No ale trudno się mówi.
Post dotyczy  konkursiku, który Inopportune organizuje, a sponsoruje go firma DONEGAL. Można wygrać brokaty :P
Aby przystąpić do zabawy, trzeba spełnić te warunki :

1. POLUBIĆ PROFIL DONEGAL NA FACEBOOKU >KLIK<
2. BYĆ OBSERWATOREM BLOGA INOPPORTUNE.!
3.POLUBIĆ PROFIL BLOGA INOPPORTUNE NA FACEBOOKU >KLIK<

W KOMENTARZU NA BLOGU INOPPORTUNE NALEŻY PODAĆ SWOJE IMIĘ, ADRES E-MAIL ORAZ CZY WYKONALIŚCIE PUNKTY Z REGULAMINU.!



Konkurs trwa od 23.01.2012r. do 12.02.2012r. .!

Życzę powodzenia.! Sama też biorę udział :P


Bye, bye.! Lecę pouczyć się geografii, a potem może historii.? Eee.. i tak nic z tego nie będzie. ^^ Może wejdę na busuu.? Dawno mnie tam na dłużej nie było xd

      xoxo


2 komentarze:

  1. Dobrze że już wyzdrowiałaś, ja jeszcze się meczę :(
    Zapraszam Cię!:)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)