czwartek, 19 stycznia 2012

I will send ..

Hejka.!

Wczoraj nie miałam czasu bo siostra zajęła mi komputer przez większą część dnia. No ale nic. Przeprasza, miałam dzisiaj napisać coś odnośnie tej przyjaciółki ale nie mam weny opowiadać a poza tym polski czeka xd
Pokażę wam jakie kartki mam zamiar wysłać z Postcrossingu. Wylosowałam już jakiś czas temu te 5 osób, nawet wypisałam je.! Jednak nie mam czasu ich wysłać xd
Tak się zastanawiam, mieliście może kiedyś taką sytuację, że kolega zachowywał się jak psychiczny człowiek.? :P



Jedna z moich ulubionych :P


Tej kartce nie mogłam się oprzeć ^^ chociaż nie zamierzam jej wysyłać xd

A tu  taki surprise, patrze a to jest przestrzenna kartka xd

Wtedy przy okazji kupiłam z siostrą gumeczki z fajnymi ozdóbkami, które będą dołączać do kartek ^^ i do tego jeszcze myślałam, żeby coś typowo polskiego dodawać . Hmm.. macie może pomysł.?
No to papa .!
          xoxo



5 komentarzy:

  1. kurcze widzę że to jakaś moda na ten portal, wszyscy normalnie wysyłają pocztówki :p
    Zapraszam Cię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż, to na prawdę niezła zabawa ^^ i bardzo miło jest również dostawać kartki z innych krajów :P

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)