piątek, 27 stycznia 2012

Ferie.!

Hejka.!

Ja właśnie dzisiaj zaczęłam ferie.! Ogromnie się cieszę z tego powodu :) W szkole już był lajcik. Dziewczyny wypchnęły mnie na test wiedzy o sałacie xd. Test był w ramach projektu "Trzymaj Formę" xd. Fajnie, że nic nie umiałam xd

Teraz właśnie skajpajuję ^^ ale coś nam przerywa ciągle... :( Pozdrowienia dla Martyny :P

Wczoraj jak szłam na francuski zauważyłam dziewczynkę, która jechała na różowiutkich saneczkach ^^ Słodko to wyglądało :P

Wyglądały one mniej więcej tak :P

Dzisiaj cieszę się feriami ^^ a jutro zaczynamy hard work :D mam sporo spraw zaplanowanych :P

Bye, bye.!
        xoxo

2 komentarze:

  1. hahahahhahahahahahhahahah ! "ej może poskajpajujemy?" boże w życiu się tak nie umęczyłam na tym skajpaju xd Ale cóż, było przynajmniej dużo smiechu i kolejne wspomnienia do kompletu . :D ej, wyrzuciłaś już z wspomnien uzębienie mojego brata ?:D ups...przypomniałam huehueheue :DD oj tam ^^. uwielbiam Cię i "rozmowy" z Tobą na skajpaju♥ Nawet jeśli widzę tylko Twoje zdjęcie . Cóź. jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)