wtorek, 31 stycznia 2012

Colorful town

Hej.!

Dzisiaj staaasznie zmarzłam.! Było chyba ze -100 stopni...! W sh Ala nic nie kupiła, a to ona chciała coś upolować.! ^^ Ja za to kupiłam sobie koszulę w kratę :D Może ją kiedyś pokaże, jak gdzieś w niej wyjdę.

Przeglądałam grafikę google i tak spodobało mi się jedno zdjęcie, kolorowe miasto. Te budynki. Od razu byłoby weselej mieszkać w takim mieście ^^
Chcielibyście mieszkać w takim mieście.? :)


         To jest namalowane na drewnianych domach.!


                     Te światła ^^




Tak właściwie to nie wiem co to jest, ale wygląda pociesznie ^^

thumbs 10 najbarwniejszych miast wiata 3 10 najbarwniejszych miast świata

thumbs 10 najbarwniejszych miast wiata 5 10 najbarwniejszych miast świata

thumbs 10 najbarwniejszych miast wiata 10 najbarwniejszych miast świata

thumbs 10 najbarwniejszych miast wiata 8 10 najbarwniejszych miast świata

thumbs 10 najbarwniejszych miast wiata 6 10 najbarwniejszych miast świata

Bye, bye.!
          xoxo

5 komentarzy:

  1. napisałam w poście że w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym co jest tak duąo swiateł chciałambym zamieszkać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne miasto! Oczywiście, że chciałabym w takim mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pogoda mnie przeraża ;/
    zapraszam do mnie, może ci się spodoba :)
    http://midulceangeldelaguarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. heh, kolorove love<3

    zapr do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)