poniedziałek, 30 stycznia 2012

Ania

Hej, hej.!

Dzisiaj nic nie zrobiłam..Kompletnie..ehh, wiedziałam, że tak będzie :P
Moja siostra pokazała mi niedawno blog swojej koleżanki Ani. Ania pisze opowiadanie na nim. Dopiero początek, ale już mnie straasznie zaintrygowało ^^ Czasami lubię poczytać takie dzieła dziewczyn, które przelewają własne myśli i pomysły na klawiaturę w tym wypadku :) A opowiadanie staje się jeszcze ciekawsze wiedząc, że pisze to osoba, z którą przyjaźni się moja siostra :D
Miałam dzisiaj dodać jakiegoś posta z ciekawostkami czy coś takiego, ale Karo pokrzyżowała moje plany, bo ciągle coś robiła na komputerze :/ I don't like it.

Ehh, ehh..jutro się postaram o coś porządnego, ale nie obiecuję :P

A tu link do bloga Ani.   >click<

Papa.!
      xoxo

3 komentarze:

  1. dziękuję za pozytywne ocenienie mojej twórczości:) będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz luknę na to :) uwielbiam czytać takie coś ;) Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny blog tej dziewczyny ; D Twój zresztą też
      zapraszam na mojego bloga ;]

      Usuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)