wtorek, 13 grudnia 2011

Zeg Teddy ben jij ook zo dol op de ...

Hejka.!

Przepraszam, że nie pisałam tu tak dawno, ale nauka wzywa no i jeszcze problemy z komputerem...ciągle się wyłącza i nie da rady cokolwiek zrobić...

Niedawno dostałam nową, czwartą z kolei kartkę z Postcrossingu  ^^ Tym razem z Białorusi . Od dziewczynki o imieniu Nastia, która ma 11 lat. Szczerze powiedziawszy spodobało mi się to imię :P

Ostatnio nie mam też weny do pisania...może byście mnie wspomogli jakimiś pomysłami.? Jeżeli chcielibyście o czymś konkretniejszym przeczytać, wystarczy napisać w komentarzu albo na e-maila (sowa2222@op.pl) =]




Ta kartka podoba mi się najbardziej. Jest podobno baardzo stara ^^



Jeszcze się odezwę .!
   xoxo

Ps. Tytuł posta to część napisu z kartki powyżej ^^ A oznacza mniej więcej coś takiego : Powiedz Teddy czy kochasz...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)