czwartek, 15 grudnia 2011

Sopelek

Hejka.!

Dzisiaj jako tako, chociaż gdy wracałam z francuskiego to skręcało mnie z zimna..brrr...! W trakcie powrotu musiałam wejść do sklepu, żeby kupić ostatnie szczegóły do prezentu na 'Mikołajki', w sumie to Wigilię... xd Kupiłam kilka słodyczy dla niego, a przy okazji sobie i siostrze sopelka.! ^^ Niestety po jednym, bo brakło mi kasy...


Gash, według mnie to najbardziej bożonarodzeniowe słodycze.! Nie jadłam ich chyba od wieków...
Mam zamiar kupić więcej takich na święta i przystroić nimi choinkę.!

Zgadnijcie z czego wykonana jest ta choinka.! 

Z plastikowych butelek.!

Choinka ta mierzy 13 metrów i jest skonstruowana z 32 000 plastikowych butelek.
Na pomysł wpadła litewska artystka - Jolanta Smidtiene. Brawa dla niej.! 

Bye, bye .!
        xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)