środa, 28 grudnia 2011

Przyjemne zaskoczenie

Siemka.!

Święta minęły bardzo sympatycznie, chociaż trzymam się tego, że nie czułam ich do końca, co pewnie powodował brak śniegu :) Trudno :P Muszę powiedzieć, że mimo wolnego czasu to zupełnie nie chce mi się nic robić :) Zaplanowałam sobie pewien post ale chyba na razie nie wypali, bo nie mam weny i nie chce mi się odpalać aparatu, który mnie coraz częściej wnerwia... Ale muszę zebrać się i w końcu odrobić lekcje, zrobić pracę na konkurs no i niestety ale blog jest na trzecim miejscu :(  Przykro mi, ale nie chcę zawalić nauki :P

Wczoraj zostałam bardzo mile zaskoczona przez pewną osobę, która do mnie      napisała ^^
Czasami bywa tak, że coś czego się nie spodziewaliśmy nagle dochodzi do skutku :) Przechodzi nasze oczekiwania :P

Mam jeszcze w planach pomalować paznokcie ;D Trzeba korzystać z przerwy świątecznej.!


Z dawna dawien :p

xoxo

edit: Zapomniałam zupełnie, że chciałam jeszcze jedno napisać.!

Chciałabym serdecznie pozdrowić i przede wszystkim podziękować za pomoc ostatnio w wielu sprawach Inopportune.! Dziękuję ^^


2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)