czwartek, 1 grudnia 2011

Przedszkole ^^

Siem.!

Dzisiaj miłe zaskoczenie ponieważ mieliśmy mieć 4 kartkówki, a była jedna ^^
Dowiedziałam się również, że zdobyłam 23 punkty na chyba 40 w konkursie "Mistrzowie intelektu", zawierał on w sobie materiał z chemii, biologii, geografii i fizyki :P Jestem z siebie dumna, tym bardziej, że nic a nic się nie uczyłam ^^

Oczywiście jak zawsze po francuskim jestem pełna pozytywnej energii. Mam nadzieję, że utrzyma mi się ten humor do jutra. Przynajmniej do południa bo po lekcjach idę z Martyną do przedszkola ^^ Kocham dzieci.! Dlaczego.? Wspominałam o projekcie edukacyjnym, no i to jest część. Idziemy do dzieciaków aby narysowały obrazki, a my je przekażemy podopiecznym Domu Opieki. Wydaje mi się, że ci starsi ludzie ucieszą się z takiego drobnego podarku.Właściwie gdyby nie to, że zwróciłyśmy się z tym do przedszkolanki, która jeszcze mnie i Martynę pamięta bo byłyśmy jej przedszkolaczkami ^^ Ehh.. nawet nas pamiętała :P Uwielbiam panią Iwonkę =]

Moja siostra jutro rano jedzie do Piotrkowa Trybunalskiego z zajęć teatralnych i wraca w niedzielę^^ ehh wolność :P

Mam straszną ochotę gdzieś jutro wieczorem wyjść...ciekawe czy znajdę kogoś kto będzie miał czas...

Pa.!
     xoxo

2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)