sobota, 3 grudnia 2011

Ochota

Hej.!

Wczoraj skończyłam lekcje o 12:25 a potem jak pisałam poszłam z Martyną do przedszkola. Pani dała nam rysunki i poszłyśmy do domu. Jak wróciłam to właściwie nic mi się nie chciało. Dlatego też brak wczoraj posta..

Dzisiaj podobnie, praktycznie cały dzień leniuchowałam^^ Obudziwszy się o godzinie 9 oglądałam TV do ymm... 13.? Potem wzięłam się trochę za lekcje ale ostatecznie wylądowałam na kompie i przeglądaniu telefonów ^^ No właśnie wpadł mi w oko tani, funkcjonalny, mający dobre recenzje telefonik jakim jest Sony Ericsson Hazel.! Ma ktoś go może.? Wydaje mi się, że to może być to.! HTC Cha Cha jest za drogi (wspominałam o nim tu), a Hazel ma w sumie dobrą cenę. Może nie jest to smartfon ale spodobał mi się. Muszę tylko jakoś dobrze go przedstawić mamie ^^ Chociaż w sumie powinna się zgodzić, bo nie zgodziłaby się na dotykowy albo z klawiaturą Qwerty, a ten jest zwykły. Może kupi mi go na Boże Narodzenie.? ^^

No i jest przyjazny środowisku ^^




Pa.!
      xoxo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)