wtorek, 20 grudnia 2011

Mega zawód :(

Hejka.!

W szkole jakaś masakra...zawiodłam się na kilku osobach, na których myślałam, że mogę polegać... To jest naprawdę bardzo przykre, patrzeć na coś takiego. :( Ehh...ale nie chcę o tym tu pisać...


Teraz siedzę nad chemią... muszę na jutro uzupełnić jakieś 36 stron ćwiczeń xd A to wszystko przez to, że nie chciało mi się ich robić na bieżąco. Mam nauczkę.! ;P
Jutro po lekcjach mam z Martyną i Natalką ustawiać stoły na czwartkową Wigilię klasową :) Cieszę się, że chociaż raz p. wychowawczyni przydzieliła nam jakieś zadanie, a nie Karolinie :P Chociaż no ja w sumie nic do niej nie mam. Mam uciechę jeszcze większą, a to dlatego, że w tamtym roku to też była moja działka i w ten sposób myślę, że pani się podobało. Hah :P moje rozmyślenia nie mają końca xd

A no i jeszcze jedno.! Jutro się spotykam z Ewe.! ^^ Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa, bo to przyjaciółka, która mnie nigdy nie zawiodła ♥

Mimo wszystko opuszczam was w smętnym nastroju...mam nadzieję, że Ewe mi jutro go trochę polepszy :P
Narka.!
        xoxo

1 komentarz:

  1. Ojej, też mam spore braki z chemii i muszę nadrobić. Też mam problemy z robieniem wszystkiego na bieżąco, jestem za leniwa XD
    hachidesu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)