czwartek, 8 grudnia 2011

Busuu

Hej.!

Dawno mnie tu nie było..We wtorek po wycieczce nie chciało mi się zupełnie nic. Ale no, wycieczka jak najbardziej udana.! Wczoraj miłe przedpołudnie w przedszkolu ^^  Dzisiaj też całkiem miło.
Nie lubię czegoś takiego, że w nocy pada śnieg a rano deszcz i wszystko jest roztopione.. Nie lubię zimy i śniegu,  nienawidzę zasp.! Jeszcze troszkę jak leży puszku to jest fajnie, ale ogólnie to nie przepadam. Jak dla mnie to tylko na święta mogłoby być pełno śniegu, a potem niech się rozpuści : P

Cieszę się z pewnej sprawy i mam nadzieję, że się wszystko uda ^^  

Chciałam wam jeszcze polecić pewną stronę, na której można się uczyć języków obcych. Mi osobiście bardzo się ona spodobała :) Można poznać miłych ludzi z innych krajów oraz nauczyć się chociaż trochę jakiegoś języka :) Stronka busuu :) Gorąco polecam .!


Może się jednak przekonam do tej zimy .? ^^



Bye.!
       xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)