poniedziałek, 7 listopada 2011

Zmulony dzień

Hej.!

Dzisiaj nie miałam zbyt dobrego dnia :/ Właściwie z całego podobał mi się tylko angielski ^^ Miałam sprawdzian, który poszedł mi wspaniale. No dobra... pewna przerwa też była znośna ^^
Wczoraj nie miałam kiedy napisać posta bo siostra 'robiła' prawie cały dzień prezentację na infę. Taa... prawie bo w międzyczasie miała chwile na napisanie ze 3 postów na swoim blogu xd No ale w sumie wyszło na dobre bo miałam czas na naukę anglika :)
Dzisiaj. Hmm... dzisiaj było okropne ale nie zdradzę szczegółów....
Jutro, jutro mam sprawdzian z geografii, kartkówkę z matmy i prawdopodobnie z niemca....masakrejszyn.!
Ale mniejsza z tym ważne, że TA przerwa może się powtórzyć ^^

Haha nie powiem wam o co chodzi.... no może kiedyś.! :P

   Przy okazji śmiechowe kolczyki, które znalazłam w grafice google :)

W środę mam sprawdzian z chemii więc notka też pewnie będzie późno :)
Jeszcze napiszę.!
    xoxo 








2 komentarze:

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)