niedziela, 20 listopada 2011

Zabiegana

Hej.!

Wczoraj nie miałam jakoś okazji być na komputerze dlatego nie powstała obiecana notka. Po przyjściu ze szkoły byłam tak zmęczona, że się zdrzemnęłam a potem o 19 poszłam z siostrą na pokaz szortów. Karo pisała króciutko o tym pokazie na swoim blogu, o tutaj ---> click. Przyszłam dopiero jakoś po 21 i nie chciało mi się już nic robić więc poszłam spać ^^

Dzisiaj byłam z mamą na zakupach^^ Kupiłam spodnie, kozaki i sweter z krótkim rękawem :P
Pokaże wszystko może jutro albo no nie wiem .. =]

Miałam dzisiaj dodać powyższą notkę, ale zajęłam się czymś innym i już jestem zmęczona ... :D

Znalazłam przed chwilą takie coś na kwejku  ^^



Moje imię  : NO-KA-CHI-SHI-FU-MI-ZU-KA
A wasze.?

Pa.!
      xoox

1 komentarz:

  1. to jest pic na wodę..
    po japońsku Twoje imie brzmi tak samo jak po polsku, tylko inaczej się je zapisze (katakana) i troszkę inaczej przeczyta, a nie jak tutaj w tym obrazku ^^

    パトリツヤ :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niekulturalne i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane. Czytam każdy komentarz.
:)